ESEMÉNYEK

Közösségi Ház - Érem panteon - Templom

KNK-nyaralás (2018. augusztus 4-12.)

A program az EFOP 1.3.7-17-2017-0041 pályázat támogatásával valósult meg.

Fotó: Krisztin Németh István

HELYSZÍN:

MOGYORÓSKA

IDŐPONT:

2018. augusztus 4. - 2018. augusztus 12.

RÉSZTVEVŐK SZÁMA:

60 fő

A "Szeged-Csanádi Egyházmegye Közösségfejlesztése - Szeged - A társadalmi kohézió erősítése a szegedi Szent Gellért Plébánia és a Tarjánvárosi Élő Közösség Alapítvány közösségfejlesztő tevékenységének bővítésével" című projekt keretében került megrendezésre a Katona Nándor Közösség nyári családi tábora.

A KNK 2018. augusztus 4. (szombat) délutántól augusztus 12. (vasárnap) reggelig tartotta nyaralását a Zemplénben, Mogyoróskán, egy rendkívül vendégszerető és családbarát falusi szállón.

Augusztus 5. (vasárnap): Szentmise a helyi görögkatolikus templomban, majd a regéci várba gyalogoltunk fel.

Augusztus 6. (hétfő): Lelkinapot tartottunk Varga Attila, kiszombori plébános vezetésével.

Augusztus 7. (kedd): Lelkinap folytatása az atyával történt egyéni beszélgetéssel. A gyerekek kézműves programon vettek részt. Délután újabb túrát tettünk a Zemplénben.

Augusztus 8. (szerda): Egész napos kirándulást tettünk.

Augusztus 9. (csütörtök): Ezen a napon Dr. Benyik György plébános atyánk a ministráns gyerekekkel együtt meglátogatta táborunkat. Együtt mentünk el a sátoraljaújhelyi kalandparkba, majd megnéztük a Megyer-hegyi tengerszemet.

Augusztus 10. (péntek): Nagy túra a Zemplénben

Augusztus 11. (szombat): Vizsolyi kirándulás. Megnéztük a helyi Árpád-kori templomot, a Bibliát és a nyomdát. Színvonalas bemutatóban volt részünk. Majd megnéztük Boldogkő várát.